Hiep hiep Michael Miller verjaardagshemdje hoera!

Een tijdje geleden bestelde ik hier dit prachtige stofje van Michael Miller. Ik kocht het met op dat moment drie hoogzwangere vriendinnen in het achterhoofd. Ja, daarmee zou ik wel eens een leuk geboortecadeautje kunnen maken! De post bracht al snel mijn pakketje …en toen werd ik hebberig. Ojee, dit stofje was nog zoveel mooier dan ik dacht.. En zo lief met die kleine vlaggetjes!

Bij deze dus een dikke sorry aan mijn lieve vriendinnen en hun ondertussen geboren ukjes. Eén van jullie kreeg al een kraamcadeautje met vosjesprint en de anderen krijgen ook nog iets moois, beloofd! Het volgende stofje zal ik niet meer claimen – cross my heart!

Ik haalde het apple patroon uit de Ottobre 3/2010 nog eens boven en zo werd een verjaardagshemdje voor mijn zoontje geboren! En -oef- toen ik hem zijn hemdje toonde was ook hij meteen verliefd! Drie dagen lang wou hij telkens weer zijn verjaardagshemdje aan. Modeontwerper in de maak of aangestoken door mam’s enthousiasme, wie zal het zeggen? 😉

Geef een reactie

