Galerij

Mijn kussens willen een hoes met Echino-print!

Op zoek naar een leuk stofje voor kussens stootte ik op een stofje met witte vogeltjes op zwarte achtergrond. De gouden stipjes zorgen voor een vrolijke toets en maken de print voor mij helemaal af.

Deze lieflijke vogeltjes, wilde dieren en bloemen zijn van de hand van Echino, net als de stoere bussen, helicopters, vliegtuigen, scooters en camera’s.

Echino bestaat uit een mengeling van katoen en linnen. De stof voelt stevig aan, maar valt soepel genoeg om gebruikt te worden voor kledij en is een geweldige eyecatcher als kussen of tas.

De stofjes van Echino zijn helaas ook niet van de goedkoopste en daarom ga ik ze voor mijn kussens lekker combineren met een effen stofje en een mooie gouden paspel 😉

Geef een reactie

