Free Spirit: de 10 mooiste zomerstofjes van 2014

Ik moet iets bekennen.. Zo af en toe krijgt de rebel in mij een tegendraads goestingske. En dan heb ik het -deze keer- niet over snoep of ander lekkers, maar over stofjes. Zomerstofjes in dit geval met waanzinnige prints!

Koppig als ik ben weiger ik -tussen de regenbuien en grijze wolken door- om toe te geven dat de zomer stilaan voorbij is. En zo snuisterde ik nog eens online tussen de geweldige zomercollectie van Free Spirit. Deze stofjes laten mij in ieder geval heerlijk wegdromen en wacht eens even zie ik daar een straaltje zon? Ach, vergeet de grijze wolken! Deze stofjes zijn toch ideaal om het nieuwe schooljaar fris en vrolijk te starten?!

Geef een reactie

