Galerij

De hipste dieren fotoprints!

You love it or you hate it.. or you learn to love it! Niet iedereen houdt van fotoprints. Amper een jaar geleden nog vond ik het maar niks. Het leek me allemaal wat ouderwets overkomen..

Tot ik op een mooie zomerdag helemaal onverwacht bezweek voor een prachtige fotoprint bij Stoffen van Leuven. Nadat de eerste terughoudenheid – vooral ivm de prijs- was overwonnen maakte ik er dit jurkje van. Ik was verkocht.

Sinds die dag groeit een bescheiden collectie fotoprints in mijn stoffenkast. Bescheiden inderdaad, want ik pluk steevast die stofjes als eerste ook weer uit de kast!

Lieve poezen of stoere beren? The kids & I just love it! En jij?

Geef een reactie

