Ik stoffenspektakel, jij stoffenspektakelt, wij stoffenspektakelen…

Dat mijn stoffenverslaving geen grenzen kent mag ondertussen wel duidelijk wezen. Gisteren ging mijn zoektocht zelfs over de landsgrenzen heen!

Vriendschap in combinatie met een gezamenlijke voorliefde voor mooie stoffen bracht mij en mijn Zeeuwse vriendin Annelies naar Goes in Nederland om te Stoffenspektakelen mét een gelimiteerd budget.

Onze wijsvingers maakten enthousiast overuren, mooie stofjes werden geaaid en gekeurd. Grote rollen stof werden stiekem geknuffeld bij het uitzoeken en tevreden gekoesterd in de wachtrij. Een enkele keer werd toch besloten dat een kleine afwijking van het budget mits pinnen echt wel gerechtvaardigd was.

Kortom, het was een heerlijk dagje vol enthousiasme, onderdrukte gilletjes bij nieuwe ontdekkingen, gezucht bij de stofjes waarvoor écht geen plaats meer kon vrijgemaakt worden in de stoffenkast en vooral -want daarom gaat het toch- veel gelach en geklets!

Stoffenspektakel Goes buit

Ik bracht mee: gouden tule (voor een cirkelonderrokje), okerkleurige tricot en hip bloemetjestricot met stippen – zou ik hier een jurk voor mezelf durven uit maken? Daaronder een fantastisch zebratricotje voor een kaptrui, Soft Cactusjes met auto’s, daartussen zigzag van Stenzo (hemdje en boekentas of rugzak) en met de bloemen rechtsonderaan verwen ik mezelf met een cirkelsjaal 🙂

4 gedachtes over “Ik stoffenspektakel, jij stoffenspektakelt, wij stoffenspektakelen…

  1. Erika zegt:

    Hihi, wij hebben de zelfde smaak! Dat Soft Cactusje met auto’s in bruin is hier op een weekend tijd al omgetoverd in een hemdje. Nu nog de roestkleurige jeans ineen fabriceren en Jonas zijn nieuwe outfit is klaar

    Like

Geef een reactie

