Galerij

wanted: Znok stofjes

Over Znok Design en hun kleurrijke en kwalitatieve tricot kun je veel vertellen, maar twee zaken vielen me meteen op: de prints zijn echt héél apart én ze zijn verdorie moeilijk te vinden! Af en toe duiken er eens enkele op in webshops, maar voor je het weet zijn ze uitverkocht.

Zo zag ik als beginnend naaister ooit de tijgers die je hieronder ziet eens passeren in een webshop. Op dat moment waagde ik me nog niet aan tricot, dus liet ik ze links liggen, maar ondertussen zijn ze – voor zover ik weet- niet meer te vinden in Belgische webshops. Nu ja, gelukkig zijn er nog andere Znokjes die mijn hart bekoren. Vroeg of laat zullen die mijn pad wel kruisen mijn webshop-afshuim-tempo kennende 😉

Met een beetje geluk – en met wat medewerking van mijn portemonnee – zijn dit alvast allemaal mogelijke kanshebbers!

Geef een reactie

