Cirkelrok met een tikkeltje Rock ’n Roll

Tevreden met het jurkje uit het vorige blogbericht en helemaal ‘in the zone’ besloot ik nog een cirkelrok te maken ook – ik had het patroon nu toch voor me liggen.

Het werd een suikerzoete rock ’n roll versie tot over de knie in een Froy & Dind katoentje. Ik koos voor een lekker contrasterende blauwe biais en pimpte de rok nog met een schattige strijkapplicatie.

Te combineren met een groene of knalroze longsleeve en een blauw giletje. Mijn allerliefste dochter kreeg ik – tot zover – nog niet overtuigd, wat denken jullie ervan?

FDskirt

Een gedachte over “Cirkelrok met een tikkeltje Rock ’n Roll

Geef een reactie

