Galerij

Ken jij de stofjes van Käpynen al?

Eerlijk.. ik ook niet! Ik ontdekte dit merkje nog maar net door de in het oog springende monstertjes op deze webshop. Zoals het wel vaker gaat met stofjes hadden ze voor ik het goed en wel besefte een plaatsje in mijn hart veroverd. Benieuwd naar wat het finse merkje Käpynen nog meer te bieden heeft googelde ik er meteen op los. In de webshop van Käpynen zelf vond ik nog een paar schitterende ontwerpen die ik jullie zeker niet wil onthouden!

Aangezien mijn Fins euh.. onbestaand is – én ik te lui ben om steeds de vertaling op te zoeken én ik de kleine Belgische webshophouders graag steun – hoop ik dan ook van ganser harte binnenkort nóg meer guitige monstertjes en consoorten in ons landje te kunnen bestellen.

Babarum heeft in ieder geval al een leuke selectie binnen!

 

Geef een reactie

